Momentan nu există posibilitatea facturării și plații online, plata se poate efectua doar numerar la centrele de incasare sau prin transfer bancar. In viitor se are in vedere adăugarea acestei opțiuni.
Buna ziua! Unde gasesc publicate tarifele percepute de URBAN pentru bransamente si alte servicii prestate de catre firma dvs. si termenele estimative ale lucrarilor? Multumesc!
Am plătit factura la apa prin transfer bancar la unul din conturile indicate pe respectiva factura.mai e nevoie de o înștiințare telefonică?n as vrea sa mi apara ca restanță luna viitoare.
Bună ziua, dacă în secțiunea detalii ați trecut numele și adresa corect, nu mai este nevoie de nimic. Dacă nu ați facut asta va rugăm sa ne trimiteți numele, adresa , data plății, suma si banca din care ați efectuat transferul.
Se poate comunica telefonic sau prin email indexul de pe contorul de apa? Daca da, la ce numar de telefon sau la ce adresa de email si ce alte date (pe langa indexul de pe contor) trebuie comunicate. Multumesc!
Buna ziua, referitor la intrebarea dumneavostra va informam ca indexul la persoanele racordate individual sunt citite de reprezentanti nostri, iar la cei racordati la comun se face de catre asociatia din care fac parte, iar daca nu au administrator, se desemneaza pe scara un reprezentant care sa vina cu toate citirile respective la noi.
Bună ziua, pentru a încheia un branșament individual la bloc, trebuie să va prezentați la sediul nostru cu copie după actul de proprietate, buletin și să nu aveți datorii la noi. Apoi în funcție de firma cu care aveți trasă coloana de apă individuală pe scară vă vom da informații asupra costurilor.
Bună ziua, vreau să plătesc consumul de apa potabila on-line și nu știu unde? Societatea dumneavoastră Urban a luat în administrare apa în comuna Ciochina județul Ialomița începând din vara asta, indexul a fost citit de un reprezentant, eu nu locuiesc în localitate dar doresc să pot plăti de la distanta! Mulțumesc
Buna ziua, in legatura cu solicitarea dumneavoastră va informam ca:
* primele doua incasari se vor face la caseriile Urban, iar apoi se vor putea face plati prin transfer bancar.
* momentan nu există posibilitatea facturării și plății online, plata se poate efectua doar numerar sau POS la centrele de încasare sau prin transfer bancar in oricare din conturile deschise la:
BCR RO70RNCB0170039697120001
BRD RO43BRDE230SV02046952300
În viitor se are în vedere adaugarea acestei opțiuni.
Buna ziua! Am achizitionat un apartament care are racordare individuala. Ce documente sunt necesare pentru schimbarea titularului? Poare fi incheiat online?
Bună ziua, pentru schimbarea titulaturii trebuie sa vă prezentați la adresa din Bd. Cosminului, Bl. BN3, Sc.A, Parter, cu o copie dupa CI titular, copie după actul de vănzare/cumpărare și o anticipație de 95 lei.
Buna ziua! Detin o casa in sat Borduselu, Com. Ciochina. Nu locuiesc acolo si nu am cutie postala. Nu am primit inca nicio factura pentru consumul de apa in acest an si nu stiu cum sa fac sa nu figurez cu restanta. Cum pot obtine facturile din urma? Multumesc!
Buna ziua, va rugam sa ne trimiteti pe adresa office@scurbansaslobozia.ro, numele dumneavostra si adresa exacta sa vedem daca aveti contract incheiat cu noi, noi am facturat doar o luna pe acesta localitate, restul de restante sau facturi apartin de primarie. daca nu aveti contract incheiat cu noi, trebuie sa incheiati unul, in caz contrar o sa fiti debransat. Va multumim.
Buna ziua! Imi poate fi furnizat un numar de telefon al reprezentantului URBAN SA din localitatea Grivita pentru transmiterea indexului lunar pentru consumul de apa? Am o locuinta secundara si nu reusesc sa transmit indexul la timp deoarece stau ocazional. Multumesc anticipat pentru raspuns!
Bună ziua, pentru transmiterea indexului lunar din localitatea Grivița puteți contacta reprezentanții Urban la numerele: Grigore Aurelian 0724685200 Roșu Vasile 0736105095 Vă mulțumim.
Buna ziua!!cum imi pot creea cont de utilizator pentru a primi factura si a o achita pe e-mail!!multumesc
Ne pare rău, momentan nu există posibilitatea de a primi factura sau efectua plata online.
cand va exista posibilitatea facturarii si platii online?
Momentan nu există posibilitatea facturării și plații online, plata se poate efectua doar numerar la centrele de incasare sau prin transfer bancar. In viitor se are in vedere adăugarea acestei opțiuni.
Buna ziua! Unde gasesc publicate tarifele percepute de URBAN pentru bransamente si alte servicii prestate de catre firma dvs. si termenele estimative ale lucrarilor? Multumesc!
Buna ziua,tarifele practicate de SC URBAN SA se regăsesc în secțiunea Informații/Tarife Prestări Servicii.
Am plătit factura la apa prin transfer bancar la unul din conturile indicate pe respectiva factura.mai e nevoie de o înștiințare telefonică?n as vrea sa mi apara ca restanță luna viitoare.
Bună ziua, dacă în secțiunea detalii ați trecut numele și adresa corect, nu mai este nevoie de nimic. Dacă nu ați facut asta va rugăm sa ne trimiteți numele, adresa , data plății, suma si banca din care ați efectuat transferul.
Se poate comunica telefonic sau prin email indexul de pe contorul de apa? Daca da, la ce numar de telefon sau la ce adresa de email si ce alte date (pe langa indexul de pe contor) trebuie comunicate.
Multumesc!
Buna ziua, referitor la intrebarea dumneavostra va informam ca indexul la persoanele racordate individual sunt citite de reprezentanti nostri, iar la cei racordati la comun se face de catre asociatia din care fac parte, iar daca nu au administrator, se desemneaza pe scara un reprezentant care sa vina cu toate citirile respective la noi.
care sunt pasii de urmat pt bransament individual la bloc?
Bună ziua,
pentru a încheia un branșament individual la bloc, trebuie să va prezentați la sediul nostru cu copie după actul de proprietate, buletin și să nu aveți datorii la noi. Apoi în funcție de firma cu care aveți trasă coloana de apă individuală pe scară vă vom da informații asupra costurilor.
Bună ziua, vreau să plătesc consumul de apa potabila on-line și nu știu unde? Societatea dumneavoastră Urban a luat în administrare apa în comuna Ciochina județul Ialomița începând din vara asta, indexul a fost citit de un reprezentant, eu nu locuiesc în localitate dar doresc să pot plăti de la distanta! Mulțumesc
Buna ziua, in legatura cu solicitarea dumneavoastră va informam ca:
* primele doua incasari se vor face la caseriile Urban, iar apoi se vor putea face plati prin transfer bancar.
* momentan nu există posibilitatea facturării și plății online, plata se poate efectua doar numerar sau POS la centrele de încasare sau prin transfer bancar in oricare din conturile deschise la:
BCR RO70RNCB0170039697120001
BRD RO43BRDE230SV02046952300
În viitor se are în vedere adaugarea acestei opțiuni.
Buna ziua! Am achizitionat un apartament care are racordare individuala. Ce documente sunt necesare pentru schimbarea titularului? Poare fi incheiat online?
Bună ziua, pentru schimbarea titulaturii trebuie sa vă prezentați la adresa din Bd. Cosminului, Bl. BN3, Sc.A, Parter, cu o copie dupa CI titular, copie după actul de vănzare/cumpărare și o anticipație de 95 lei.
Bună dimineața.Cum se procedează pentru o audiență la domnul director?
Bună ziua, pentru a face o programare vă rugăm să sunați la numarul 0243/230153. Vă mulțumim.
Buna ziua! Detin o casa in sat Borduselu, Com. Ciochina. Nu locuiesc acolo si nu am cutie postala. Nu am primit inca nicio factura pentru consumul de apa in acest an si nu stiu cum sa fac sa nu figurez cu restanta. Cum pot obtine facturile din urma? Multumesc!
Buna ziua, va rugam sa ne trimiteti pe adresa office@scurbansaslobozia.ro, numele dumneavostra si adresa exacta sa vedem daca aveti contract incheiat cu noi, noi am facturat doar o luna pe acesta localitate, restul de restante sau facturi apartin de primarie. daca nu aveti contract incheiat cu noi, trebuie sa incheiati unul, in caz contrar o sa fiti debransat. Va multumim.
Buna ziua. Imi puteti spune va rog cum procedam pentru transmiterea indexului lunar la apa din localitatea Ciochina, jud. Ialomita?
Buna ziua, indexul lunar va fi citit de reprezentantul Urban SA (Rotaru Florentina- 0784625302). Vă mulțumim.
Buna ziua! Imi poate fi furnizat un numar de telefon al reprezentantului URBAN SA din localitatea Grivita pentru transmiterea indexului lunar pentru consumul de apa? Am o locuinta secundara si nu reusesc sa transmit indexul la timp deoarece stau ocazional. Multumesc anticipat pentru raspuns!
Bună ziua, pentru transmiterea indexului lunar din localitatea Grivița puteți contacta reprezentanții Urban la numerele:
Grigore Aurelian 0724685200
Roșu Vasile 0736105095
Vă mulțumim.