Skip to content
SC URBAN SA

SC URBAN SA

“APA – ESENȚA VIEȚII”
  • Acasă
  • Despre
    • Carieră
  • Informații
    • Anunțuri
    • Servicii
    • Tarife Prestări Servicii
    • Monitorizare calitate apă potabilă
    • Licență și Cerificate ISO
    • Declarații de avere si Declarații de interese
  • Blog
  • Casierii
  • Contact

Blog

24 Comments

Categories: Uncategorized

24 Replies to “Blog”

  1. Petcu spune:
    iunie 2, 2019 la 8:18 pm

    Buna ziua!!cum imi pot creea cont de utilizator pentru a primi factura si a o achita pe e-mail!!multumesc

    Răspunde
    1. Admin spune:
      iunie 3, 2019 la 8:14 am

      Ne pare rău, momentan nu există posibilitatea de a primi factura sau efectua plata online.

      Răspunde
  2. chivu dan spune:
    ianuarie 12, 2021 la 6:42 pm

    cand va exista posibilitatea facturarii si platii online?

    Răspunde
    1. Admin spune:
      ianuarie 13, 2021 la 9:06 am

      Momentan nu există posibilitatea facturării și plații online, plata se poate efectua doar numerar la centrele de incasare sau prin transfer bancar. In viitor se are in vedere adăugarea acestei opțiuni.

      Răspunde
  3. Cornelia spune:
    august 3, 2021 la 1:28 pm

    Buna ziua! Unde gasesc publicate tarifele percepute de URBAN pentru bransamente si alte servicii prestate de catre firma dvs. si termenele estimative ale lucrarilor? Multumesc!

    Răspunde
    1. Admin spune:
      august 24, 2021 la 7:58 am

      Buna ziua,tarifele practicate de SC URBAN SA se regăsesc în secțiunea Informații/Tarife Prestări Servicii.

      Răspunde
  4. Marius spune:
    septembrie 15, 2021 la 4:24 pm

    Am plătit factura la apa prin transfer bancar la unul din conturile indicate pe respectiva factura.mai e nevoie de o înștiințare telefonică?n as vrea sa mi apara ca restanță luna viitoare.

    Răspunde
    1. Admin spune:
      septembrie 16, 2021 la 10:07 am

      Bună ziua, dacă în secțiunea detalii ați trecut numele și adresa corect, nu mai este nevoie de nimic. Dacă nu ați facut asta va rugăm sa ne trimiteți numele, adresa , data plății, suma si banca din care ați efectuat transferul.

      Răspunde
  5. Alexandru spune:
    septembrie 30, 2021 la 2:14 pm

    Se poate comunica telefonic sau prin email indexul de pe contorul de apa? Daca da, la ce numar de telefon sau la ce adresa de email si ce alte date (pe langa indexul de pe contor) trebuie comunicate.
    Multumesc!

    Răspunde
    1. Admin spune:
      octombrie 1, 2021 la 7:53 am

      Buna ziua, referitor la intrebarea dumneavostra va informam ca indexul la persoanele racordate individual sunt citite de reprezentanti nostri, iar la cei racordati la comun se face de catre asociatia din care fac parte, iar daca nu au administrator, se desemneaza pe scara un reprezentant care sa vina cu toate citirile respective la noi.

      Răspunde
  6. arhire sorin spune:
    octombrie 13, 2021 la 4:10 pm

    care sunt pasii de urmat pt bransament individual la bloc?

    Răspunde
    1. Admin spune:
      octombrie 14, 2021 la 8:14 am

      Bună ziua,
      pentru a încheia un branșament individual la bloc, trebuie să va prezentați la sediul nostru cu copie după actul de proprietate, buletin și să nu aveți datorii la noi. Apoi în funcție de firma cu care aveți trasă coloana de apă individuală pe scară vă vom da informații asupra costurilor.

      Răspunde
  7. Curteanu ion spune:
    august 19, 2022 la 5:52 pm

    Bună ziua, vreau să plătesc consumul de apa potabila on-line și nu știu unde? Societatea dumneavoastră Urban a luat în administrare apa în comuna Ciochina județul Ialomița începând din vara asta, indexul a fost citit de un reprezentant, eu nu locuiesc în localitate dar doresc să pot plăti de la distanta! Mulțumesc

    Răspunde
    1. Admin spune:
      august 30, 2022 la 9:56 am

      Buna ziua, in legatura cu solicitarea dumneavoastră va informam ca:

      * primele doua incasari se vor face la caseriile Urban, iar apoi se vor putea face plati prin transfer bancar.

      * momentan nu există posibilitatea facturării și plății online, plata se poate efectua doar numerar sau POS la centrele de încasare sau prin transfer bancar in oricare din conturile deschise la:

      BCR RO70RNCB0170039697120001

      BRD RO43BRDE230SV02046952300

      În viitor se are în vedere adaugarea acestei opțiuni.

      Răspunde
  8. Mirela spune:
    septembrie 2, 2022 la 12:11 pm

    Buna ziua! Am achizitionat un apartament care are racordare individuala. Ce documente sunt necesare pentru schimbarea titularului? Poare fi incheiat online?

    Răspunde
    1. Admin spune:
      septembrie 6, 2022 la 8:18 am

      Bună ziua, pentru schimbarea titulaturii trebuie sa vă prezentați la adresa din Bd. Cosminului, Bl. BN3, Sc.A, Parter, cu o copie dupa CI titular, copie după actul de vănzare/cumpărare și o anticipație de 95 lei.

      Răspunde
  9. fatu spune:
    septembrie 18, 2022 la 8:02 am

    Bună dimineața.Cum se procedează pentru o audiență la domnul director?

    Răspunde
    1. Admin spune:
      septembrie 19, 2022 la 8:02 am

      Bună ziua, pentru a face o programare vă rugăm să sunați la numarul 0243/230153. Vă mulțumim.

      Răspunde
  10. Pascariu C spune:
    octombrie 27, 2022 la 12:21 pm

    Buna ziua! Detin o casa in sat Borduselu, Com. Ciochina. Nu locuiesc acolo si nu am cutie postala. Nu am primit inca nicio factura pentru consumul de apa in acest an si nu stiu cum sa fac sa nu figurez cu restanta. Cum pot obtine facturile din urma? Multumesc!

    Răspunde
    1. Admin spune:
      octombrie 31, 2022 la 10:52 am

      Buna ziua, va rugam sa ne trimiteti pe adresa office@scurbansaslobozia.ro, numele dumneavostra si adresa exacta sa vedem daca aveti contract incheiat cu noi, noi am facturat doar o luna pe acesta localitate, restul de restante sau facturi apartin de primarie. daca nu aveti contract incheiat cu noi, trebuie sa incheiati unul, in caz contrar o sa fiti debransat. Va multumim.

      Răspunde
  11. Florescu Gabriela spune:
    decembrie 22, 2022 la 9:48 am

    Buna ziua. Imi puteti spune va rog cum procedam pentru transmiterea indexului lunar la apa din localitatea Ciochina, jud. Ialomita?

    Răspunde
    1. Admin spune:
      decembrie 23, 2022 la 9:28 am

      Buna ziua, indexul lunar va fi citit de reprezentantul Urban SA (Rotaru Florentina- 0784625302). Vă mulțumim.

      Răspunde
  12. Carmen A. spune:
    ianuarie 19, 2023 la 1:55 pm

    Buna ziua! Imi poate fi furnizat un numar de telefon al reprezentantului URBAN SA din localitatea Grivita pentru transmiterea indexului lunar pentru consumul de apa? Am o locuinta secundara si nu reusesc sa transmit indexul la timp deoarece stau ocazional. Multumesc anticipat pentru raspuns!

    Răspunde
    1. Admin spune:
      ianuarie 20, 2023 la 8:59 am

      Bună ziua, pentru transmiterea indexului lunar din localitatea Grivița puteți contacta reprezentanții Urban la numerele:
      Grigore Aurelian 0724685200
      Roșu Vasile 0736105095
      Vă mulțumim.

      Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Navigare în articole

Next Post: 28.03.2019 Întreruperi programate în alimentarea cu apă

 

Articole recente

  • 03.02.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • 02.02.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • 01.02.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • 31.01.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • Noua strategie de tarifare aferentă planului de afaceri pentru investițiile în infrastuctura de apă și apă uzată dezvoltate de operatorul regional SC. URBAN S.A. Slobozia
  • 30.01.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • 27.01.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă
  • 26.01.2023 Lucrări în cadrul sistemului de alimentarea cu apă

Statistica Site-lui

Online : 0
Utilizatori Astăzi : 12
Vizualizări Astăzi : 33
Total Utilizatori : 116
Vizualizări Totale : 120765
  • Politică de Confidențialitate

Copyright © 2016 S.C. URBAN S.A. Slobozia